herb
logo

Ośrodek Pomocy Społecznej
w Międzyzdrojach

Szukaj w serwisie

Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach zatrudni osobę na stanowisko POMOC ADMINISTRACYJNA (BIUROWA)

Do zadań pomocy administracyjnej (biurowej) należeć będzie:

  1. Kompleksowa obsługa administracyjna sekretariatu.
  2. Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
  3. Organizowanie kontaktów Kierownika z organizacjami i instytucjami oraz organami władzy publicznej, interesantami (organizacja kalendarz spotkań).
  4. Prowadzenie ewidencji i zbioru zarządzeń wewnętrznych Kierownika OPS.
  5. Redagowanie projektów pism wychodzących i umów.
  6. Prowadzenie rejestru i zamawianie pieczątek, którymi posługują się pracownicy Ośrodka.
  7. Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych.
  8. Obsługa programów pakietu Microsoft Office.

Wymagania:

  1. Wykształcenie średnie lub wyższe (kierunek: Administracja).
  2. Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych.
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
  7. Wysoka kultura osobista, doskonała organizacja pracy, dokładność, sumienność.
  8. Samodzielność i kreatywność.

 Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy (CV) z zawartą klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenie.
  5. Kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Oferty należy składać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach –
ul. Książąt Pomorskich 8 w terminie do dnia 17 czerwca 2022r.
(skrzynka pocztowa umieszczona obok drzwi wejściowych lub drogą elektroniczną na adres: ops@ops.miedzyzdroje.pl). Szczegółowe informacje pod nr tel. 913280311 lub 913281053 – w godz. 7.30 – 15.30 – od poniedziałku do piątku.

Uwaga:

Oferty, które wpłyną do Ośrodka niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w terminie będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru Kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

  • BIP
  • Urząd Miasta Międzyzdroje
  • Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
  • Policja Powiat Kamieński
  • Powiat Kamieński
  • Biblioteka Międzyzdroje