Nabór na stanowisko POMOC ADMINISTRACYJNA (BIUROWA)
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach zatrudni osobę na stanowisko POMOC ADMINISTRACYJNA (BIUROWA)
Do zadań pomocy administracyjnej (biurowej) należeć będzie:
- Kompleksowa obsługa administracyjna sekretariatu.
- Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
- Organizowanie kontaktów Kierownika z organizacjami i instytucjami oraz organami władzy publicznej, interesantami (organizacja kalendarz spotkań).
- Prowadzenie ewidencji i zbioru zarządzeń wewnętrznych Kierownika OPS.
- Redagowanie projektów pism wychodzących i umów.
- Prowadzenie rejestru i zamawianie pieczątek, którymi posługują się pracownicy Ośrodka.
- Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych.
- Obsługa programów pakietu Microsoft Office.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (kierunek: Administracja).
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym.
- Nieposzlakowana opinia.
- Pełna zdolność do czynności prawnych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
- Wysoka kultura osobista, doskonała organizacja pracy, dokładność, sumienność.
- Samodzielność i kreatywność.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys zawodowy (CV) z zawartą klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenie.
- Kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Oferty należy składać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach –
ul. Książąt Pomorskich 8 w terminie do dnia 17 czerwca 2022r. (skrzynka pocztowa umieszczona obok drzwi wejściowych lub drogą elektroniczną na adres: ops@ops.miedzyzdroje.pl). Szczegółowe informacje pod nr tel. 913280311 lub 913281053 – w godz. 7.30 – 15.30 – od poniedziałku do piątku.
Uwaga:
Oferty, które wpłyną do Ośrodka niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w terminie będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru Kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.